FF

Skjutsade Mamma och Pappa till Arlanda imorse. Dom ska tillbringa en vecka i egypten. Ensam hemma. Snacka om living the dream, jag hade glömt hur det känns att skita i disken utan att bli utskälld. Att poppa popcorn till lunch utan pikarna och dom dömande blickarna.

Snacka om att renslicka hyllorna på bolaget, ni ska se våran kyl!

Kom på en del saker som är mindre roliga. Ge djuren mat, måste jag komma ihåg det nu? Gå ut med hunden på mornarna, är det mitt ansvar? Och det värsta, ska jag skotta snö? Och isåfall, var i helvete är snöskyffeln???

Kommentarer
Postat av: Filip

Fast hittills så har du inte gjort Något av dom sakerna om jag inte missminnner mig...?

2010-02-22 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0