Happy

Fan vad bra det mesta känns just nu. Jag tycker om mitt jobb, sommaren är här. Finns inte alls mycket att klaga på just nu. Sen ska jag hem till famijen på fredag, som jag har saknat dom. Känns som jag inte har varit hemma på flera månader. Hemlagad mat och sköna sommardagar i Storvreta. Det kanske är tur att grabbsen åkte iväg annars hade jag väl inte kommit hem förrän i augusti och det funkar ju inte. Nej, det var bra med lugn och ro en vecka. Fast jag saknar dom små liven så dom får ju ta att komma hem om dom vill.

Idag var jag och Wuffe ute vid grusgropen ett par timmar. Skönt ställe det där. Skön dag, Wuffe plinka på sin mobil med sina fina finesser och Johanna låg och kollade på fina simmarpojkar.

Sova, Sova!

Softly she falls into dreams far beyond her expectations.

Kommentarer
Postat av: Vretalundsvägen 20 f

Om du kommer hem så blir de ju tvång på en promenad. Sen ska jag och babyfuckern kanske ta en drink på fredag. hakar du på?

2009-07-02 @ 14:39:50
URL: http://mmonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0