01.09

Imorgon bär det av hemåt stovreta igen efter två veckor här i Gävle. Syrran fyller 23 på fredag så det blir middag med familjen. Kan inte fatta att hon fyller hela 23 år!!! Kan väl inte heller fatta att jag fyllt 20 men 23, fy fan va tiden går fort.
Nej men det ska bli skönt att komma hem och ta det lugnt. Komma tillbaka i gamla rutiner. Ni vet; tre mål mat om dagen, somna innan ett och vakna innan tolv. Välbehövligt, även om det bara blir för två dagar så längtar jag hem nu!
Sen bär det av hem till Gävle på lördag igen för nya nöjen!

Lite fler bilder från Julen


Kusin Edvin och syrran mitt i ett parti monopol.


Jag och pappa på den årliga julpromenaden. Viktor är suddig i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0