Helgen

Ännu en ny vecka har tagit sin start. Känns skönt, jag mår bättre än jag har gjort på länge.
Helgen var grymt kul. Lördagen började hemm ahos Linda med tjejmiddag. Det var riktigt trevligt och god mat. Sen pallrade vi oss ut till Valbo för Linus 20:års fest. Där festade vi hela natten. Tanken var väl att komma ut på krogen men det gick inte riktigt enligt planerna, utan det slutadde med en taxi hem runt halv 5 snåret.

Söndagen är som söndagar ska vara en riktig slappardag. Kollade på film och åkte ut til Valbo och hämtade bilar.
Kvällen slutade med en, två timmars bilåkande. Plockade upp Robert sen åkte vi bara runt, runt. Tvättade rutorna på bilen också. Så nu blir väl pappa nöjd hoppas jag. Sen åkte vi och hämtade Ante på jobbet, sen vidare till Max för Maxboxar.

Nej, nu är det dags att ta tag i saker. Fast just nu känns det som man vill fly från allt. Om man bara vågade göra som Robert sa; "Åka till Arlanda, sälja pappas bil och bara köpa en biljett till vilket skitland som helst." Det får bli en annan gång.

Nej, nu har jag bestämt mig 2009 kommer bli ännu ett bra år. Året då allt löser sig. Säger som Ross; "I´m ´gonna make myself happy"




En gamal klassiker. Den tar en ungefär ett år tillbaka i tiden. Good Times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0