Gamla Nautan.

Det är synd att det inte finns Nautilus i Gävle för det är ett mycket bra gym. Där har man tillbringat mycket tid i sina dar. Alla idrottslektionen (mycket seriös idrott hade vi, not!) tillbringades i dessa lokaler. Satan va kul vi hade. Att gymet låg mitt emot skolan gjorde det ju inte hela sämre.
Sista året gjorde jag projektarbete om hälsa och träning så då bodde jag i prinsip här, om jag inte var i skolan eller hemma och sov, kändes det som. För att inta tala om Boxersice passen men Matilda. Där offrade man mycket blod, svett och tårar.


Nu är det hög tid att dra igång det här med träning igen. Få tillbaka lite energi. Har redan gjort 60 situps idag, ska upp til 100 jag lägger huvudet på kudden. Snart blir det även förhopppningsvis en långpromenad med Robban, om grabben bara vill sluta jobba nångång.


Kommentarer
Postat av: matilda

johanna våra box pass var inte att leka med! längatr tillbaka till dem!

2009-01-15 @ 17:22:22
URL: http://mmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0