Sicket äventyr

Igår var man med om ett riktigt äventyr ska jag säga. Mitt ute i dom norrländska skogarna med en trsig scoter. Tror jag aldrig har frusit så mycket om tårna någon gång, men bra man går så blir man varm. Jag kunde inte sluta skratta heller. Fast efter den helgen vi har haft så borde vi fattat att något skulle gå fel. Men men det var ett roligt äventyr i sig. What doesn´t kill you makes you stronger.

Tänkte på det igår. Hur mycket allt var värt som har gått sönder i helgen. En micro, en larmdosa, en glasruta, en scoter, två baknkort. Var det något mer?

Nej, ny vecka och nu vänder turen för oss hoppas jag.


Sitter och kollar på Jay Leno och det är en lejonunge med. Hade nästan glömt att jag vill jobba med djur. Fick man sig en tankeställare. Jag som tänkte gå på skansens gymnasieskola och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0