Måndag, ledig

Idag blir det en att göra dag.

Vaknade halv åtta imorse med ett ryck av att Roberts båda mobiler ringer (han är omåttligt poulär den killen, varför måste man annars ha två mobiler) . Insåg att jag låg på madrassen i vardagsrummet. Skrek kanske på Robert tjugo gånger igår att om vi skulle kolla på film fick han inte somna. Måste ha slutat med att båda somna. 
Gick sedan gick jag och la mig i sänger och sov 5 välbehövliga timmar till.

Just nu sitter jag och väntar på att ipoden ska ladda sig. Sen blir det en lång härlig promenad i solskenet. Riktigt vacker väder ute idag, -9 grader och strålande sol. Sen bär det av hemmåt och ska ta tag i mitt rum för första gången sen vi flyttade hit så det är väl på tiden. Hinner jag så blir det tvätt också.

Ikväll ryktas det om grillning. Hope so!

Ett år sedan, ungefär




Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmmm JULEBRYGD

2009-02-09 @ 19:08:58
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0