Gästbloggare nr:1

Men haj allihop!

Mats-Henrik heter jag och jag har hackat jo-jos blogg mohahas! Jag, Oskar, Agnes och Per sitter i vardagsrummet här hemma hos Johanna och Malin och har lite eftermacka. Malin har gått och lagt sig, redigt full må jag säga. Jens har även han avslutat sitt festfirande. Johanna, blogg ägaren är hemma i Storvreta. Jag dricker mina folknäsor, ni kan läsa mer om mig på http://www.chago.blogg.se Agnes, Oskar och Per ligger och kollar på självaste mr. Bean, utan ljud då vi lyssnar på musik. Nu är det någon lugn fin låt, ingen aning vem som gjort den eller utför den men gissar på en tjej, men nej det var en kille som sjunger. Red hot chili pepper - if.

Nej nu ska jag inte störa er eller Johanna längre. Men tack för mig, Andereas.





.

Kommentarer
Postat av: chago::

hihi:D

2009-02-08 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0