Bye Bye 3

Igår hade jag ingen täckning på mobilen på hela dagen. Fattade aldrig vad felet var så jag bytte mobil med brorsan för att testa om det var mobilen det var fel på. Det var det inte utan det visade sig vara simkortet. Så smart som jag är (trodde jag) gick jag in på 3 och beställde ett nytt kort för 250 spänn. Allt löst trodde Johanna.
Imorse vaknar jag av att mobilen har fått tuppjuck. Mobilen funkade igen  och alla meddelande från igår kom på en och samma gång. Åhhh va kul tänkte jag, tills jag kom på att jag beställt ett nytt. Vilket nu inte går att avbeställa för det är tydligen redan gjort och påväg hem till mig.
Tydligen hade ingen med 3 i Uppsala täckning. Vet inte om det var fler men här funkade det inte iaf.
Tycker att dom kan skriva sånt här på hemsidan, så slipper folk tro att det är fel på mobilen och grejor.
Nej, nu är det bara tre månader kvar, sen är det bye bye 3 hej något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0