Arbetlös och uttråkad, don´t judge me

Snodde från ELIN!!!

vem ringde dig senast ?
Pappa
vad har du för bh på dig just nu? svart sport-bh
vad har du för trosor på dig just nu? blå med röda kanter.
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från?
Från robert: 17.55 mörkret har lagt sig över gävle och dom nakna negrerna kan gå omkring i gränderna utan att bli upptäckta jag börjar bli väldift trött och hungern smyger sig på bara 4 och en halv timme kvar att joabba nu om det blir lika fint väder imorgon kanske man skulle grilla och åka pulka men vi får väl se kanske man får jobba också, shall se we be.
vad brukar folk få för intryck dig? elak:P
har du kallat någon för slampa? för ofta men aldrig menat.
har du slått någon riktigt hårt? har väl hänt
använder du parfym? ja
vilka slags killar faller du för? snälla och konstiga tror jag
vad kollar du på först hos en kille? ögonen
vill du ut och festa nu ? på en tisdag? bevare mig väl:P
vad är klockan? 12.43
vilken färg har din mobil? lila
vad ska du göra nu? ta en promenad med hunden, sen sola kanske
har du svårt att släppa andra dig tätt inpå? skoja inte
är du social? nja
känner du att du orkar med en fråga till? ja
vad tänker du när du vaknar? ännu en dag jippi (sarkastisk)
kan du gå ut utan smink? bildbevis, usch


-------------------------------


har du mer än 20 st sms i inkorgen?
tror det

vad står det i ditt tredje?
10.32 ligger i badet och njuter många som undrar vad jag gör vaken så här tidigt och svaret är att dom ringde från jobbet och bad mig jobba kl 2 så jag tänkte om jag kliver upp nu så kanske jag hinner uträtta lite saker innan om bara per vaknar nån gång så så skulle jag både hinna hämta min mobil och åka och simma det vore resealt dagens fråga ska jag äta lax nu och pannbiff på jobbet eller tvärtom hmm livets gåtor är mystiska

och vem var det ifrån?
puppy


smsar ni ofta?
det är väl mer en one-way-relationship :P

vad står det i ditt 18:e sms?
vad göry?

och det var ifrån?

ante

är han/hon farlig?
skoja inte :P


om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
pappa, robert, linus, ante, malin, filip, viktor, elin

smsar du ofta?
nja ganska

hur många sms har du skickat?
orkar inte räkna

hur många mms?
inte ofta

är du beroende?
nope

vem ringde du senast?
hem


om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
CB

många bilder har du på mobilen?
vet inte 50 kanske mer

vilken är din favoritbild?
huset hemma i stovreta efter snöstormen.

nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
K770i, lila. En mycket tålig mobil (två besök i toaletten och ett antal dängor i golvet/marken)


-----------------------------------------


Dagens låt:Konstantine, something corporate
Dagens frisyr: rakt, och rufs
Dagens smink: obefintligt
Dagens klädsel: ticha och prasselbyxor
Dagens roliga händelse: rostade mackor?
Dagens planer: promenad, lååååång
Dagens vill ha: en dusch
Dagens saknad: gotland
Dagens drog: not so far
Dagens tråkigaste: ut med hunden
Dagens sötaste: esther drömmer
Dagens kram: esther
Dagens humör: inte låg inte hög
Dagens mående: fine
Dagens borde: laga mat
Dagens parfym: obefintlig
Dagens bästa: rostade mackor och oboy
Dagens sämsta: mobilen som krånglar
Dagens sysselsättning: dator, tv, promenad, matlagning
Dagens materiella vill ha: kläder, skor, nuuuuu!!!
Dagens längtan: till gävle
Dagens fundering: hur kan två människor med lika uppväxt end up så olika?
Dagens middag: lyxig pastasallad med extra smak :P
Dagens mat:rostade mackor:D
Dagens kärlek: Esther
Dagens skratt: robert på videon från nyår, det gör min dag varje dag
Dagens tanke: vanliga rundan eller runt järnvägen?
Dagens irritationsobjekt: MOBILEN och 3!!!
Dagens smycke: obefintligt
Dagens just nu: ut med hunden
Dagens önskan: give me a life!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0