7th grade

Tänk hur gamla låtar kan få en att känna precis som man gjorde när man lyssnade på dom förut. Det är nästan så att man kan känna hur det luktade då. Dom här två låtarna får mig att känna mig årecis som om jag gick i sjuan igen.
På våren med kubbspel och vattenkrig istället för lektioner. På hur vi fick reda på att klassen skulle splittras efter sommaren och just då var det kanske det värsta som kunde hända. Haha nu kan man skratta åt det, det spelade kanske ine så stor roll egentligen. Nu i efterhand är jag tacksam för hade inte jag och elin hamnat tillsammans så hade vi troligen inte blivit så bra kompisar. Tänk hur en händelse kan påverka hela ens liv egentligen. För om jag och Elin inte hade hamnat i samma klass så hade vi troligen inte sökt till samma gymnasium och då hade vi inte träffat Malin och då hade vi troligen inte bott ihop nu.
Tänk hur vaje händelse och varje val vi gör i livet kan komma att förämdra allt. Pretty scary right?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0