Söndagsmiddag

Kom precis hem från Kotta. Jag, Malin och Kotta har ätit en mysig söndagsmiddag. Det bjöds på Vitlöksmarierad kyckling med ris och bea. Underbart med hemlagad mat. Nu när man flyttat får man ny rspekt för sina föräldrar som har orkat komma på och lagat mat varje dag. Jag bugar och bockar.
Efter maten bjöds det på efterrätt, kaffe och damsugare. Sen en skål med polly. Så där satt vi hela kvällen och myste och kollade på Bridget Jones. En riktig tjejkväll, såna behöver man ibland.

Nej nu har jag bara en vecka kvar som 19 åring. Funderar på att göra något kul, eller dumt. Något som man kan skylla på att man var tonåring när man gjorde. Nej vi får se vad jag hittar på. Troligen en del plugg.

Nu ska det sovas. Lite sliten idag. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0