Beautiful Fall

Finns det nåt finare än hösten? Nej jag tror faktiskt inte det, allt förändras och man blir överväldigad av alla färger naturen har att erbjuda. Kan man må bättre än när man strosar omkring bland löven i solen? Nope.
 Att jag fyller år denna årstid kan också ha något med saken att göra. Kanske är det år av glada minnen som gör att jag uppskattar denna årstid mer än dom flesta andra. Medan andra kanske bara kan tänka på att vi går mot mörkare tider, känner jag bara att det är skönt med förändring. Plus att om vi inte hade dessa olika årstider skulle vi troligen inte uppskatta våren och ljuset så pass mycket som vi gör. Nej just nu känns det bra med höst. Tänk bara, för varje dag som går är det en dag kortare till Jul, och julen tycker vi alla om.
Känner mig väldigt glad just nu. Hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0