Älskade Storvreta

Sitter hemma i Stovreta nu och myser. Kom precis hem från stan. Det blev filmkväll med Elin. Kollade idol och åt chips. Åkte även förbi syrran och kollade på hennes lägenhet, har inte sett den sen hon fått iording allt. Det har blivit riktigt fint faktiskt.
Känner mig så trött idag. Det kan va för jag gick upp relativt tidigt och sen en heldag i skolan. Fast det är ju fredag, borde vara på topp tycker jag. Fast det är skönt att ta det lugnt också och ladda inför imorgon kanske. Kan tänka att det blir en onykter kväll för mig (för endel andra också kanske).
Imorgon bär det av ner till "Handelsknuten" här i Stovreta och testa det nya solariumet med bröderna. Vet inte vad som har hänt men dom har blivit mer fåfänga än mig (inte för att det är så svårt men men). Sen bär det väl av upp till Gävle igen.

Sleep tight and all night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0