40 årsfest

På lördag smäller det. Den årliga 40 årsfesten. Lite extra att fira i år eftersom jag och elin fyller 20 den här gången.  Tredje året irad är det väl nu, börjar likna en riktig tradition. Nej nu börjar det pirra i maggropen, det ska bli kul det här. Speciellt för att det kommer fol´k som jag inte träffat på länge. Utgång i Uppsala ska även bli kul, mycket dåligt att det är tre månader sen nu. Oj vad jag längtar, som ett barn på julen.
Sen måste jag komma ihåg att pallra mig hem till storvreta och sova, skulle va snopet om familjen kommer in och sjunger och jag inte är där. Kotta får väl se till att jag kommer hem. Eller så ser jag till att hon kommer hem, beroende på vems tur det är att ha KK-fylla. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var inte orolig, jag ska ta hand om er båda två!! Som en mor för er ska jag vara! (Hehe)

2008-10-24 @ 22:59:16
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0