Lördag natt

Gud va skönt med lugn helg känner jag nu. Det kommer bli många lugna helger för mig framöver. Att vakna och må bra är en underskattad känsla.
Idag var det 75års jubileum för Österby simsällskap. Så jag, Kotta, Filip, Viktor och mamma drog oss upp till Österby. Där var det buffé, och tårta. Kändes en aning som att man tillhörde den äldsta generationen på tillställningen, lite bortglömd (jag är inte bitter, nejdå). Nej men det var kul. Så många minnen som kommer tillbaka när man gick in i simhallen. Bara lukten gör att man blir helt nostalgisk. Sen medans Filip och Viktor simmade lite gick jag, mamma och Kotta på spökvandring på österbybruks herrgård. Kusligt var ordet. Även om man visste att alla ljuden och historier bara är påhittade och gamla skrönor så blir man lite påverkad av sånt. En riktig halloween. Sen hem och kolla på the Grudge. Känns som någon kan få svårt att sova idag.
Imorgon bär det av hem mot Gävle igen. Först sola med Kotta nere vid handelsknuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0