Lördag

Har vart en skön lördag i Stovreta. Började med att gå upp (eller väckas av bror min) och kolla ut genom fönstret bara för att upptäcka att det har snöat rejält i natt. Bröderna och jag promenerade till Handelsknuten och solade ett par välbehövliga minuter. Sen tog jag bussen in till stan för att träffa Elin. Kanske inte en genomtänkt idé för båda hade lite ont om pengar om man säger så. Satte oss på mcDonalds och tog en glass. Haha samtal på donken:

Jag: Måste dom spela så hög musik?
Elin: Jag vet!
Elin: Eller va?
Jag: -chockad- Klagade jag allvarligt på att dom spelade för hög musik?

Tror man börjar åldras lite nu, sakta men säkert.



Gårdagen tillbringades på Viktors rum med bröderna och en vattenpipa. Riktigt mysigt, sattt där och pratade gamla minnen. Mest Thailand faktiskt, men en del annat.

Ikväll blir det troligen film med Elin, kanske pallrar oss upp til Kotta om vi orkar pulsa genom snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0