Länge sen sist

Det var ett tag sen jag skrev här. Vad har hänt sen sist? Jo praktik hela förra vecka och denna. Så nu är det sista dagen imorgon. Känns sådär. Det är jobbigt när man kommer in i rutinerna på ett dagis och lär känna barnen så ska man sluta. Fast det har gått väldigt bra dom här två veckorna känner jag, lite jobbigt att få tillbaka bödömingspappret imorgon bara. 

Ska dra till Ikea med korken och Malin. Blir nog Johanna som får köra kan jag tänka eftersom tvillingarna mäklare var ute och slog klackarna i taket igår.
Nej, jag vill inte åka med Kotta till Ikea, då får jag ju inte köpa glass förrän vi har handlat klart.

ps. Grattis Jens


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu fick du två glassar innan vi gick in och nästa gång kan du väl ta med ditt egna jedra strössel!! =P

2008-11-15 @ 00:29:12
URL: http://mmonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0