Lördag natt

Jaha här sitter man en lördagsnatt och tråkar. Kanske skulle man vara ute och njuta av den sköna sommarnatten som vi faktiskt har men jag orkar inte. Känner att man kanske har blivit lite av en torrboll på sista tiden, men jag tycker det är skönt att bara ta det lugnt och inte vara ute i svängen hela tiden som det så fint heter.
Nej men kvällen tillbringades hos Sten där vi kollade film och hade det utomordentligt trevligt.

Är helt mosig i huvudet av all sol idag, plus att jag brände mig. Kul att jag gav Elin en uppläxning om att hon nog kommer bränna sig för hon alltid bränner sig och att jag minsan hade lärt mig av mina misstag, så är man röd som en tomat på hela baksidan. Där erkänner jag att jag hade fel. Tror det är andra gången den här veckan jag erkänner för henne att jag hade fel, och erkänna att jag har fel är nog bland det svåraste jag vet, så man kanske håller på att växa upp iallafall. Visste väl att det skulle hända även mig någon dag, till skillnad från pappa som tydligen gav upp det för ett par år sen:P

Nej hoppas ni som är ute och roar er har kul, själv ska jag gå och lägga mig och läsa en god bok. Ska ge mig på Stieg Larsson böckerna, check what all the fuss is about. Dröm bra drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0