Torsdag(Fredag)

Idag var nog den varmste dagen hittils skulle  jag tro, måste nog vart upp emot 30 grader i skuggan. Det snackas mycket om hur skönt det är att jobba på dagis den här årstiden, men i den här värmen är det inte det skönaste. Det gick inte att stå i solen på jobbet mer än 10 minuter och så var man genomsvettig, men man får ju färg och man slipper sitta inne så man kanske har det ganska bra ändå.

Var inne på stan på förmiddagen och mötte upp Mallan. Nu är hemresan bokad också, känns ganska bra. Hemresan går genom Berlin, det är inte alla som kommer tillbringa en kvart i Berlin i sina dar:P

Det är student tider i Uppsala idag, alltid lika trevligt. Dom hade tur dom som fick lika fint väder som oss. Nej men en aning bitter blev jag när jag på väg till bilen mötte fem lastbilar med flaket fulla av champagneberusade studenter. En "liten" del av mig önskade att det var den 8 Juni 2007

Nu är det helg, och alla är på studentmottagningar utom jag, torrboll som man blivit. Nej men i helgen blir det drag kan jag lova. Promenad, javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0