Saturday, whats happening?

Ja inte mycket för Johanna, men jag är fast besluten att bli frisk en gång för alla, så jag tar det lugnt. Även om det är tredje kvällen irad. Rastlösheten kommer krypande nu. Har nog aldrig varit så sugen på att träna som jag varit idag, synd bara att man har allt ork i världen men är så förskyld att det känns som man andas genom ett sugrör. Fast bara jag blir av med hostan så ska det tränas vill jag lova. Saknar mina powerwalks och min stegräknare. Den har gått upp i rök. Tror det är mamma som vart i farten. Men du utan bevis kan du inte vinna iallafall mamma lilla.
Fan vad jag har vänt på dygnen, går och lägger mig tre kanske och går upp typ två på dagarna. Funderar på om det kan ha något med att Elin är i Miami. Sken jetlag? Ungefär som det finns män som blir skengravida när deras fruar är det.
En aning långsökt tanke, men vem vet kanske ligger nåt i det?
Nope tv:n kallar. Thank god for television. Vad skulle jag annars göra?






Kommentarer
Postat av: elin

kommeru inte ih[g att vi har psysich connection? ( ja stavningen suger och jag ska suppose to be in miami :P) klart som fan du har sken jetlag, men vanta bara till ja kommer hem da blir de at andra hallet :)

2008-06-29 @ 14:25:07
URL: http://elin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0