Resfeber

Om exakt 24 timmar går tåget från Uppsala, och sen vidare ut på kontinenten. Skulle ljuga om jag sa att jag inte har resfeber, för det pirrar rejält i maggropen idag. Lite nervös inför packningen också, men kom på en briljant idé, man manglar alla kläder så tar dom betydligt mindre plats i väskan. Man är inte den som är den eller dum.
Minst sagt en stressig dag idag, hänga upp en tvätt, lägga i en ny tvätt, hänga upp den. Sen till stan ta ut Euro, köpa bikini sen ut till jobbet. Hem packa, städa rummet, sen kommer "packet" hit och ska kolla fotboll. Matchen blir spännande iaf.

Nej en aning nervös är jag, och jag vet inte om jag vill skratta eller gråta, eller inte skratta, mest fnittra det är det som jag blir irreterad på, att man sitter och småfnittrar åt allt som händer runt en. Nej dags att at tag i ännu en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0