Lovely weekend

Det är så här sommaren ska vara, varm och skön. Största delen av helgen tillbringades i Gävle. Riktigt kul var det, förfest hos Johanna med 5-kamp och fotboll. Har en aning ont i mina fotknölar men det får man ta när man ska på att spela fotboll barfota. En tråkig sak var att jag tappa sulan på mina skor, dom som var nya och allt, jävla Indiska kvalité. Nej men det var en genomtrevlig kväll. Söndagen var riktigt skön den också, bad (inte för min del, men sugen till tusen var jag) lite fotboll och bara ta det lugnt. 
Skulle gå upp tidigt och tvätta för som sagt så är det vara två dagaer kvar nu:D, men det gick ju som det gick med den saken. Så nu har jag 50 minuter på mig, lägga i en tvätt, duscha, käka lunch ochs en dra till jobbet. Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0