Ledig, dag 2

Jaha vad gör vi idag då?, tänkte jag när jag vaknade imorse. Tog en promenad i värmen med Esther, alltid lika eferlängtade promenader. Sen drog jag mig in till Gränby centrum för att leta bikini och Gladiatorsandaler. Hittade en hel del fina saker som jag ska införskaffa innan vi åker. Fast nu när jag kom hem kom jag på, när? Jag jobbar imorgon och på torsdag. Det skulle va om dom har öppet på Fredag, fast det är röd dag. I helgen känns det inte som man hinner så mycket. Sen jobbar jag måndag, tisdag och på onsdag drar vi ju. Nu gick det upp för mig.

Har vart lite produktiv idag iallafall, satte upp tältet som vi ska ha för att se att det funkar. Helt själv fixade jag det också (Viktor var väl med på ett hörn men, men). Så här kommer EM lägret se ut för våran del:


Statist: Viktor Olsson

Just ja, fick tröjan i fredags som jag vann på Tradera, lyckat köp:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0