Change

Nu börjar allt förändras, imorgon sticker Elin. Sen är det väl bara en tidsfråga innan man själv flyttar. Syrran flyttar i augusti också, så eftersom brorsorna har paxat våra rum har jag inte kvar mitt rum att komma hem till ifall allt skiter sig (vilket det inte kommer göra, ta i trä).
Som sagt om 24 timmar drar Elin till staterna i 6 månader, det är "likvaka" ikväll, blev precis ditbjuden på middag också. Nej det är svårt att fatta att hon åker, jag vet inte riktigt hur det ska gå, vågar inte riktigt tänka på det. Som sagt så gick inte avskedet innan jag drog till thailand smidigt direkt så detta vet jag inte hur det ska gå. Nej Storvreta blir tomt imorgon, måste skaffa mig en hobby annars blir det svårt att fördriva tiden.. Funderar på stickning, det kan även hjälpa mig med en annan sak som jag ska ta tag i imorgon. Nej som sagt nu kommer förändringarna och det känns lite konstigt, både roligt och sorgligt.
Ibland sitter jag och tänker att nu är allt det roliga över, men sen kommer jag på att sommaren knappt har börjat. Nej detta ska bli en sommar utan dess like. Finns massa planer som jag ser fram emot. Speciellt gotland om det går att pussla ihop på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja vi MÅSTE lösa gotland.. :P det vore så himla skoj!! och så får vi gå på cityfesten också! det löser sig :)

2008-06-25 @ 15:22:45
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0