Robert gästbloggar...

hej robert härklockanär 18.42 jag har jobbat ochslitit hela dagenochär därför värd några öl.jag malinocholssonsitter lägenhetenochsitter medans domandra är påolles ochkollar hockey. antingen ska vidit eller raka vägentillslickför att delta idenårliga torsdags quizensomär varje torsdag. malinochjohanna är somvanligt oplanerliga såjag ochjens får styra uppdet hela. menhoppas det blir tyskland pålördag såska det lösa sig sen. tyvär så kan jag inte vinna nån bil idag eftersom jag skrapade dagens ruta igår men inte är ja gledsen för det för jag kommer ändå vinna till slut nu måste jag gå innan ölen blir varm men ha en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Charlotte

de borde va alkolås på bloggar!

2008-12-05 @ 18:43:54
URL: http://mmonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0