Det var inte igår...

Nej nu blev det pinsamt hur länge sen man skrev nästan. Kan ju antagligen skylla på julhelgens många projekt.
Vad har hänt sen sist? Jo jag har hunnit med att åka till Gotland ett par dar och sagt hej då till mormors hus. Det var inte långt till tårarana när man insåg att det troligen var sista gången man sätter sin fot i det huset. Det finns många fina minnen från barndomen i det huset. Dom flesta faktiskt för när jag tänker på barndomsminnen så tänker jag på sommaren på Gotland i stugan och vintararna i mormors hus. Men men, allt är väl en del i att växa upp antar jag.

Sen följde släkten med oss upp och firade jul i Storvreta. Den båtresan ligger fan på topp två på dom värsta båtresorna till Gotland någonsin. Låg i två timmar på golvet och lyssnade på killen brevid som spydde säkert 6 gånger (frågan är varför han inte gick på toa) samtidigt som man själv försökte att inte spy fast man kände att det satt i halsen. Det hjälpte ju inte direkt att nån idiot bakam satt och diskutarade med sin polare om hurvida vodkasmaken var god eller inte.

Julen var en riktig bra jul, troligen eftersom jag inte hade så höga förväntningar. Fick mig en Ipod. Niice. Sen juldagen är ju dagen med stort D. Det var kul, satt hemma hos Kotta och drack och tjöta. Höjdpunkten på den kvällen var väl kanske när TÍna trodde jag skulle ha barn med Tomas. Hahahahahaha.

Sen bar det av hem till Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0