Uppe med tuppen

Det blev en tidig morgon idag. Har vart uppe en hel halvtimme. Idag blir det en stressig dag för jag måste packa ihop det sista nödvändiga som ska med den första vändan upp till gävle. Imorgon jobbar jag och då blir det inte mycket tid över. Jag är trött som få idag, somnade inte förrän 3 halv 4 igår kanske. Mitt rum gjorde mig deprimerad. Bokhyllan är helt tom, byrån är tom, alla tavlorna är nedtagna och sängen har jag skruvat isär. Så nu sover jag på en madrass på golvet. Allt jag kunde tänka på var att detta var bland dom sista nätterna i mitt rum så sov skönt nu Johanna. Men nej, helt plötsligt var sängen oskön, alla kuddar för platta och det var för ljust i rummet. Det kan bero på att jag sov med lampan tänd, men om jag släcker lampan kommer bara massa otäcka bilder från skräckfilmer upp i huvudet och jag får panik och tänder lampan igen. Jag somande sen iallafall, troligen av utmattning.
Nu ska jag färga håret igen om bara grannen min vill vakna. Kanske ska gå och kasta ruttna äpplen på hennes fönster? Bara en idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0