Start packing...

Nu har jag äntligen börjat packa, fast bara massa köksgrejor som jag ändå inte kommer andvända fram till flytten. Även en kartong med skor håller på att fyllas (fan va med skor man har ändå). Jag bävar för att ta tag i mitt rum, det är därför jag koncentrerar mig på allt utom just rummet. Fick även två presenter av min mor idag. Det ena var en kaffekokare, väl behövligt. Det andra var ett strykgärn, vet inte om det var lika behövligt för den enda gången jag har andvänt ett strykgärn i år slutade med ett stort ärr på benet. Fast man ska inte vara otacksam, det var mycket snällt av min mor. Av min far har jag fått en förpackning med massa skruvmejslar, så nu ska det skruvas som det aldrig skruvats förr.

Popcorn, popcorn mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0