Inflyttning

Wow nu är det allvar påriktigt. På fredag hämtar Mallan nyckeln till våran lägenhet och börjar flytta in. Tyvärr jobbar jag fredag så det får bli inflytning lördag eller söndag för mig, beroende på när min fader bahagar att slita sig från golfen och hjälpa mig. Detta innebär att det blir två dagar med intensivt packande för mig. Måste även hinna med att måla klart möblerna. Ibland (läs hela tiden) önskar jag att jag var en sån person som gör klart något som dom börjat med. Började städa mitt rum i februari och det vill aldrig blir klart. Det är väl dags nu.

Ska även hinna med att färga håret en gång till för det blev en "aning" grått, men det rättar vi till ska du se. Lite ovant att va brunett igen för det var ändå fyra år sen sist man hade en brunettepisod så det känns som det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0