Fredag

Det blev en filmkväll med bröderna igår. Först kollade jag och Viktor på 27 dresses (inte lika bra andra gången). Sen efter mycket tjat fick jag Filip att kolla på Texas chainsaw massacre med mig. Måste akta mig så att frasen "snälla jag flyttar ju snart" inte andvänds för mycket. Filmen var jävligt läskig, eller egentligen mest äcklig och se den med en bror som är mer mörkrädd och lättskrämd än vad man själv är kanske inte är den bästa idé. Kvällen slutade iallafall på en madrass i Filips rum. Skakandes som en rädd kanin.

Nu har kontrakten till lägenheten anlänt till Mon, börjar bli allvar det här nu känner jag. Fixade studentlånet idag också. Nu är det väl bara en hundra saker kvar att fixa. Börja packa t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0