Flytt och cityfest

Ja nu har man eget boende då, eget hushåll. Kaldén och Olsson goes solo. Alla mina möbler befinner sig nu i Gävle, inte mycket kvar hemma kan jag säga. Bara kläder typ. Lägenheter börja likna ett hem faktiskt, iallafall när vi fick våran första växt av Malin trevliga föräldrar. Jag ska vårda den blomman lika mycket som jag vårdar våran relation Malin:P Nu känns det bra konstigt ska jag säga, att man inte sitter hemma utan man sitter hemma hos päronen. Blir bra det här ska jag se.

Sen blev det cityfesten för hela slanten. Fast det var nära att jag gav upp och åkte hem, för det regna och inget funka när vi skulle ta oss till Johanna. Fast vi kom dit och det var riktigt roligt, riktigt kul. Sen in på stan och dans i öltält. Hemvägen va bra rolig den också, basketspel och cigarr. Hittar hem nu iaf, tror jag.
Nu ska jag packa ihop det sista och sen bär det av till Gävle på riktigt imorgon eller tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0